På ett tåg...

... I Stockholm på väg mot en kär vän i dalarna. Nej, jag tänker inte på snön utan på min bobby i Avesta.

Det är lite nostalgi över pressbyråns kaffe tycker jag. När jag pluggade på Stockholms universitet var det sjukt billigt med kaffe och härligt krämig bulle. Så på fredagsförmiddagens rast kunde det bli en sväng förbi! Och vad är det för dag idag om inte fredag?

Lägg märke till mina tjusiga naglar! Aj löv it! Helt perfekt när man annars mest känner sig som en grådaskig småbarnsmorsa som har svårt att ta sig tid till att göra sig snygg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får det toppen Emsi!

2012-05-04 @ 12:57:21
Postat av: mum

ser snyggt ut

2012-05-04 @ 19:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0