Att vårda sin hy...




...är bland det tråkigaste jag vet när det är dags att göra i ordning sig för sängen. Men desto roligare blir det när man har bra saker att använda! Jag har använt clinique så länge jag kan minnas, de är varken av eller till tycker jag. Och är det inte så det ska vara? Att en bra hudprodukt varken ska kännas eller synas? De ska bara verka!

När jag möhippades fick jag inte bara en helt fantastisk dag och kväll, jag fick även en goodiebag med cliniqueprodukter av två fina. Extra roligt är att det finns ett par produkter som är helt nya för mig! Perfekt med en liten skrubb inför bröllopet...




Kommentarer
Postat av: Sara

Ja det var skönt att sova nån timme extra, oftast jag som går upp på morgnarna, då jag är den morgonpigga av oss =)

2012-05-18 @ 14:31:15
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Lena

Ja det är så de ska vara! Jag använde också clinique förut, och gillade dem väldigt mycket. Nu räcker de inte till för min bråkiga hud tyvärr. Men deras smink är fortfarande favoriter.



Ja det känns svintråkigt med en skadad fot nu när peppen på träning är skyhög. men men, lite vila så blir det nog bra =)

2012-05-18 @ 19:47:51
URL: http://gopublic.devote.se
Postat av: Emma

Håller med dig att det är tråkigt. Men

Med bra grejjer kan det som sagt bli roligare!

2012-05-19 @ 09:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0