Det doftar vår

Redan nu i januari känner jag doften av vår! Julen är utstädad och medan mamma var på besök passade jag på att sy en vårgardin.

Gardinen har samma färg som min kitchen aid. Även kökshandduken (också den från Cath Kidston) är blå i ett härligt blommigt mönster som jag älskar. Babuschka-dockan som man har tandpetare i har jag köpt på en resa, men jag kan för guds skull inte komma ihåg vart någonstans! Ljusstaken i silver har jag ärvt från min kära farmor. Jag älskar när saker har en historia, de får ett helt annat värde då. Det är som med vår sänggavel som är gjord av min egen pappa, och inte av en kines i asien, det gör sänggaveln 1000 gånger mer värdefull.


Kommentarer
Postat av: Lena S

Det kommer bli så jävla härligt med vår!!! :D



Jag pluggar till undersköterska just nu. Och läser även upp lite gymnasiebetyg, så jag kan söka vad som helst om jag vill plugga vidare.. :)

2012-01-10 @ 12:33:15
URL: http://gopublic.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0