Något att se fram emot

Jag älskar sommaren. Även om jag tycker att denna höst har varit fantastiskt fin och ser fram emot en mysig månad i december, så tycker jag att våren kan komma när nyår är avklarad. För när våren är här så betyder ju det att sommaren är på väg!

Jag har länge varit på jakt efter ett par solglasögon. Har i flera år gått runt med glasögon från HM, som egentligen gör mer skada på ögonen än skyddar. Att det inte blivit av att jag skaffat mig ett par riktiga beror nog mest på att jag varit snål mot mig själv.

Efter min födelsedag så äger jag numera inte bara ett par glasögon, utan två! Min älskling gav mig ett par superfina glasögon av Donna Karan of New York. Samtidigt sponsrade hans föräldrar mig så att jag kunde köpa mig ett par Versace som bonus.

Av en slump blev jag samtidigt varse om Versaces samarbete med HM.
Är det bara en tillfällighet eller ett tecken?


Kommentarer
Postat av: ttheresebjörkman, :)

Hej!

Fin blogg :D

Hur är det?:)

2011-11-11 @ 23:54:12
URL: http://ttheresebjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0