Dille

Ibland kittlar det så mycket i mina pysselfingrar att jag inte kan stoppa det. Första advent är inte förrän nästa helg men nu har jag pimpat köket inför advent och julen. En röd hissgardin fick åka upp. Lite saker fick bytas ut på fönsterbrädan, där finns nu bland annat en julstjärna och en burk med hembakade saffransskorpor.

I hyllorna på väggen finns nu en marimekkobricka och några saker gar fått byta plats även där.

På bordet finns nu en rutig duk i julens färger. På ett litet fat har finns en sockerskål jag fyndat på loppis, tandpetare i en babushka-docka och i den lilla, söta burken finns det tändstickor. Vad går inte åt om inte tändstickor under julen?




Kommentarer
Postat av: mum

ser så bra ut, du är en riktig pysselmadame

2011-11-26 @ 19:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0