Träningsvärk



Efter denna helg har jag träningsvärk... Hur kommer det sig kanske ni undrar? Jo det ska jag säga er... Efter att ha städat i drygt 14 timmar så är det tydligen lätt hänt!

Jag och Robin hade visning av vår lgh igår och idag. Vi har varit ett sammansvetsat team i helgen! I fredags åkte vi till återvinningen och hämtade flyttkartonger som vi har fått låna av våra kära vänner. Sedan i helgen har vi förberett vår lgh att visa upp sin allra bästa sida. Det ska bli spännande att se hur det ska gå nu men snälla snälla låt det gå bra! Håll tummarna för oss!

Trots all flytthets i helgen så hann vi med en mysig middag också. Min mage har skrikit efter min favoriträtt i indisk väg, så jag öppnade plånboken och vi tog oss en sväng in till söder för en parmiddag!



Kommentarer
Postat av: Julia.

Åh! Jag hoppas också det går bra! Hörde av Robin att 12 st hade skrivit upp sig, det är ju skitbra! :D

2011-03-29 @ 12:33:32
URL: http://juliaederyd.blogg.se/
Postat av: J.

Jo men jag sparar typ dubbelt så mycket om jag låter bli att köpa så jäkla mycket kläder jämt och ständigt? Använder ju inte ens alla kläder jag har.

2011-03-29 @ 21:21:38
URL: http://juliaederyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0