Här händer det grejer!

Det händer en del saker i mitt liv som gör mig både lycklig och glad! För er som nyheten inte har nått fram till så kan jag berätta att jag och Robin i slutet på augusti ska bli föräldrar till ett litet knytte som ligger och växer i min mage. Vi är så förväntansfulla och glada över att få vårt kärleksbarn. Och det är just vad det kommer att vara, ett kärleksbarn. För i min värld kommer Robin att bli den bäst tänkbara pappan till mitt barn och jag är glad att Robin vill dela denna fantastiska upplevelse med mig.



Så till nästa stora nyhet är att vi har gått och blivit med lägenhet! Vi har letat ett tag efter en trea i Årsta, men har inte hittat någon som fallit oss i smaken. Dels har utbudet varit magert, dels har vi varit kräsna och hårda med vissa krav med tanke på vår framtid som väntar oss. Men från och med 27 maj så är vi ägare av en 69 kvm stor trea i Årstaberg. Det känns så skönt att hela lgh är topprenoverad år 2010 och bara är att flytta in i. Jag vill bara fokusera på våra nya roller som mamma och pappa och på att lära känna vår lilla sötnos. Ett starkt plus (eller flera) är dessutom att vi i princip bor på samma gata som två mycket goda vänner till oss, att jag får 10 min kortare resväg till jobbet, att jag får närmare till båda mina systrar och att det bara är 400 meter att gå till pendeltåg och tvärbana (Vi är ju rätt bortskämda i vår lgh med 50 meters avstånd till t-banan och 2 minuter in till söder).




Det känns som jag har en riktigt härlig framtid att gå till mötes!


Förresten... Någon som vill köpa en härlig tvåa i Skärmarbrink?




Kommentarer
Postat av: Kristiina- mamma till Lovisa

Gud så kul! Bebben visste jag ju men lägenheten är en nyhet. :) Grattis i massor! kraaam

2011-03-10 @ 08:00:00
URL: http://keeya-keeya.blogspot.com
Postat av: nea

vad roligt!!! grattis till er och hoppas graviditen går som en smort... att bli föräldrar är bland det största som kan hända. vad roligt och hoppas du ska fortsätta blogga så jag får hänga med... :) kramar nea

2011-03-10 @ 09:01:34
URL: http://neak.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

GRATTIS! :D

2011-03-10 @ 21:50:03
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Malin

Men va roligt. Grattis till graviditeten. ja, och lägenheten också för den delen! Kramiz

2011-03-16 @ 19:36:34
URL: http://zillaochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0