Hamsterhjul



De flesta som känner mig vet att jag är driven, ambitiös och ofta har många (kanske för många ibland) bollar i luften. Men ibland hopar det bara över en, och det tycks aldrig sluta regna in fler händelser!


Som tur är så är jag samtidigt ganiserad och strukturerad, jag är så fånig att jag till och med älskar små plastfickor att förvara viktiga papper och dokument i pärmarna, så att jag slipper göra hår i papprena och för att det ser så glansigt härligt ut samt organiserat när man bläddrar bland papprena.


Nu har jag suttit hela dagen i projektgrupp och i möten där jag harn organiserat och lett samt suttit hela kvällen med oväntade utredningar som ska lämnas in i morgon. Trots det så har jag behållit både mitt mod, mitt humör och mitt hopp! Kanske är det för att jag älskar utveckling och verksamhetsfrågor? Imorgon utgår ordinarie undervisning igen p.g.a två andra projektgrupper jag är med i, om jag älskar det?
Ja


Kommentarer
Postat av: Emma

Yo go girl! Du är duktig! Får besök i helgen så det ser fullt ut som det är. Men vill gärna kvalitetssäkra. Ide på dag? Black Swan kan jag rekommendera men den va läsligare än jag trodde!

2011-03-30 @ 21:38:37
Postat av: mum

härlig tåga i dig

o vad roligt du har på jobbet

kram

2011-04-03 @ 19:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0