Hallen

Det första du kommer in i till ditt hem är din hall. Robin vill inte ha med vår hatthylla till vår nästa lgh. Så jag har börjat fundera på en praktisk, snygg och funktionell lösning till vår nya hall!

Då kommer den stora frågan... Hur ska hallen inredas??

Hatthylla, galgar eller krokar? Skoskåp, skohylla eller sittbänk?

så jag har börjat fundera över detta med galgar... Hur gör ni hemma? Robin och jag kan nämligen båda hänga upp på en slags krok och på galge. Till vardags använder vi nästan aldrig galgarna! det är mest om det kommer främmande som vi tänker på att använda dem.

Så jag funderar nu alltså på om en funktionell lösning skulle vara en hylla istället för hatthylla, med en låda på till varje familjemedlem (för vantar, mössor, sjalar och liknande). För att sedan ha en massa massa krokar under. Typ en sådan här och då kanske ett par stycken bredvid och/eller under varandra.


Eller kommer man att saknar en sådan här då?


Och hur praktisk är en skobänk? Vill man verkligen ha en sådan med kuddar på?


Eller vill man hellre ha en lite mer charmig stil med en pall och kanske en loppisfyndad kommod som man piffar med färg?




Eller vill man helt enkelt utesluta allt och ha garderober med skjutdörrar och praktisk inredning?




Vad tycker ni är funktionell hallförvaring?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0