Omvandling



Just nu är vi på gång att inreda barnrummet. Robin jobbar inatt och då passade jag på att inviga vår slipmaskin som jag hittade på loppis för 50 kr förra helgen, I love it! Den är verkligen ett kap! Det första projektet jag har tagit mig an är att påbörja omvandlingen av barnets bokhylla.

Utöver detta har vi monterat spjälsängen. Jag har slipat sängen för hand och nu återstår för Robin att fräscha upp den med ny färg. Ikväll har jag också hunnit spackla hålen i vardagsrummet igen. Det blev inte bra sist, så vi gör ett nytt försök!



Bokhyllan före:




Bokhyllan under omvandling:


Kommentarer
Postat av: Veronica

Spännande!!

2011-06-17 @ 09:21:43
URL: http://frujantol.blogspot.com
Postat av: mum

ja det var ett bra kap med slipmaskin! De övriga möblerna får se upp så de inte får sig en avhyvling,

he he kram

2011-06-23 @ 10:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0