Hujedamej


Det händer mycket nu! Vi har nu flyttat från Skärmarbrink till Årsta. Vi trivs jättebra i den nya lgh, även om det inte verkar finnas något slut på flyttröran i lgh!

Samma dag som vi fick lgh kom Julia, Jonas & Ture över med champagne och jordgubbar. Sedan har vi hunnit med en tur till ikea, mamma har varit här och hjälpt till med att spackla, vi har köpt en ny säng och mycket mer. Däremellan har vi klämt in en 30-årsfest, en picknick på nationaldagen och en födelsedagsbjudning. Likväl har vi hunnit in i sista trimestern av graviditeten och jag går imorgon in i vecka 30! Imorgon är det skolavslutning och jag ska ta farväl av mina härliga elever. Sedan väntar mysiga tider mig framöver....

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0