Blocket fynd



I helgen fyndade jag på blocket! Jag köpte en babybjörn-sele att bära barnet i för 300 kr och sedan köpte jag en amningskudde och en bilstol för 400 kr tillsammans.

Nu är jag glad att det är gjort och jag känner mig lite lugnare i förberedelserna inför bebbens ankomst!







Idag premiärcyklade jag från Årsta. Jag var till söder och såg filmen baksmällan 2 tillsammans med kvinnan som jag är kontaktperson för. Det var första och sista cykelturen denna sommar för mig! Jag börjar inse att förlossningen närmar sig och att min kropp inte orkar lika mycket som den brukar.

Så tack och bock för i år cykeln Valdemar!


Kommentarer
Postat av: mum

ja så är det du får lite begränsningar i rörelseförmågan förstås, bra att magen får ta det lite lugnt

2011-06-23 @ 10:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0