Välsignad



Idag har jag fått min bön hörd!

Mitt hjärnregister slogs av tanken att en kompis (som jag ska träffa i morgon) pojkvän är rörmokare. Jag har aldrig träffat honom, men eftersom han har gjort min dag så gillar jag honom redan skarpt! Särskilt efter att jag ikväll har gått i tvätttider. Jag kan då inte låta bli att vara bitter när jag måste släpa på tvätten till tvättstugan på andra sidan gården, när vi faktiskt har en tvätt- och torkmaskin stående i hallen!






Här står vår tvättmaskinen i hallen i väntan på att få påbörja sin tjänst hos oss...


Kommentarer
Postat av: mum

tänk så roligt när du äntligen kan börja använda den, nåt att se fram emot:)

2011-07-27 @ 23:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0