Semester på riktigt



Sedan startade alltså min semester på riktigt! Jag tog färjan över till Åbo i Finland för att möta upp mamma och pappa som seglat dit. Vi seglade sedan tillsammans tillbaka till Sverige. Halvvägs blev jag glad över att Robin mötte upp oss i Mariehamn för att segla med oss tillbaka till Sverige över Ålands hav.




I Finland var vi till en naturhamn som hette Björkö. En otroligt vacker ö med en härlig sötvattenssjö på den lilla ön! Hit åker jag gärna tillbaka någon gång!






När vi seglade över Ålands hav sken solen och det var nästan vindstilla till en början. Vi lyssnade på sommarpratarna och Robin tog ett svalkande dopp efter båen på 130 meters djup!



<3   Min fina Robin... <3


Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja, jag tror det enda jag hade i mammaklädväg när jag skulle få Evelinn var byxor (tyckte inte alls om när det satt åt för mkt... Men då skulle jag ha henne i aug. Har aldrig fått barn i december och misstänker att det blir lite mer mammakläder då :-) Fast eftersom jag vill slå två flugor i en smäll så blir det antagligen kläder som man kan växa i + amma i ;-) Håller med dig om att det finns mkt vanliga kläder att använda men är som sagt då van vid att vara höggravid på sommaren :-) Nu är det: En heeeeeelt nyyyyyy väääääärld!



Åh, vad fin du är Emma! Snart ses vi! Vi kommer den 19!! 11 dgr kvar :-)

2011-07-08 @ 18:57:19
URL: http://www.frujantol.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0