Pajala



Idag drar vi ända upp till Pajala för att se våra kära vänner Stefan & Jenny bli man och hustru. Det ska bli en trevlig weekend med härligt sällskap och nya trakter!

Aldrig har jag varit så långt upp i Sverige förr. Jag fick till och med ringa barnmorskorna för att höra vad som gäller om det skulle hända något medan vi är där uppe, i morgon går jag trots allt in i vecka 37 och en förlossning från denna vecka betraktas som en fullgången graviditet!

I vilket fall som helst så är det Gällivare som gäller vid behov, det vill säga 15 mil från Pajala. Det är nästan som att åka från Stockholm till Gävle! För att åka till Pajala tar vi flyget till Luleå och jag har min väska ett särskilt läkarutlåtande om att jag får flyga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0