Kvällskaffe



Till vardags dricker jag oftast inte kvällskaffe. Men när jag har semester, och då pratar vi om semester på riktigt a´la vara i segelbåten eller på landet (för som de flesta av er redan vet så har jag priviligeliet att som lärare ha sommarlov).

Men kvällskaffe är ju så gott. Tillsammans med kaffet, ett gott sällskap samt kanske en liten munsbit så blir kaffet. Det blir en rogivande avslutning på dagen.

Idag är jag glad för att inte behöva föda, för jag har inga krafter kvar efter denna dag. Nu när jag är i vecka 36 av totalt 40 veckor, så börjar jag känna att det som ska packas i BB-väskan måste inhandlas!

Så det blev en sväng till stan för att köpa både amningsbh (såklart från Lindex), och bebisens BB-kläder. Efter det skulle det inhandlas mat, lagas mat och sedan tvättas.


Så fastän det inte är en riktig semesterdag idag, så tyckte jag att det var en dag som förtjänade en god kvällskaffe.


Så jag gjorde mig själv en cappucino <3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0