Hairstyle



I vintras klippte jag mig till denna frisyr





Jag gillade den väldigt mycket. Men av någon anledning så bestämde jag mig för att spara ut håret igen... Det tar sin lilla tid eftersom håret var VÄLDIGT kort på ena sidan (notera --> snaggat).

Så nu har jag spenderat hela våren och snart hela sommaren med att se ut som en kratta och känna mig som en boll (notera --> gravid). Ingen bra kombination med andra ord.

Men nu så slår det mig att jag inte ens vet vad det är jag sparar till!

Jag hittade en bild på när jag besökte Julia i London våren 2006. Den frisyren hade jag helt glömt bort, men tycker inte att den ser så dum ut.





Men nej, känner jag mig själv rätt så lutar det mot något annat.

Men först ska håret växa lite till, ett barn födas och hösten komma.


Kommentarer
Postat av: mum

du lyckas alltid se bra ut med de nya frisyrer som blir till av frissan, spännande vad det blir nästa gång.

2006 i London, ja fin bild på er båda, fem år sedan vad tiden går:)

kram

2011-07-24 @ 19:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0