Boa in sig del II

Förutom att boa oss inför bebisens ankomst så håller vi också på att boa in oss i vår nya lgh. Det tar mycket längre tid än jag hade förutspått!


Särskilt de små detaljerna får vänta lite, men idag fick jag lite inspiration till köket. Jag tycker om det lantliga och romantiska vilket gör att jag gärna vill visa upp fina stilleben som mina tjusiga kakburkar, Robin däremot står för det stilrena och moderna.

tt kombinera dessa två delar är inte alltid så lätt, men idag såg jag små tittskåp/hyllor som vi funderar på att få upp ovanför matbordet istället för en tavla. Det härliga med hyllorna är att de hela tiden kan förändras under tidens gång. De kan fyllas med mina kära burkar, ljus, tavlor, blommor och allt möjligt husligt som du kan tänka dig!

Vårt kök är väldigt modernt och det har därför hittills varit svårt att få in det romantiskt lantliga i det, men på det här viset tror jag att det kan bli riktigt bra! Eller vad tror du?









Kommentarer
Postat av: J.

Blir säkert superbra! :)

2011-07-22 @ 21:07:48
URL: http://juliaederyd.blogg.se/
Postat av: Veronica

Det är så fint när "mode möter antik" det romantiskt lantliga är så fint i ett modernt kök och det är en kul kombination ni gjort med hyllor och inredning!!



KRAM

2011-07-22 @ 21:30:34
URL: http://www.frujantol.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0