Pysslardag



Idag är fjärde dagen i mitt försök att kurera mig från förkylningen. Jag känner mig fortfarande väldigt förkyld, men är däremot piggare och behöver inte vila lika mycket! Så idag har det bockats av saker på att göra-listan!



Jag har sytt fler dregellappar
Jag har packat upp resväskan från Pajala
Vi har påbörjat städningen här hemma
Vi har satt upp en tavla i barnkammaren (bild kommer upp en annan dag)
Vi har satt upp vimpeln och ljusslingan i barnkammaren
Vi har skrivit vår förlossningsplan








Imorgon ska listan fortsätta att bockas av!


Kommentarer
Postat av: mum

bra jobbat, du är full energi trots förkylningen, very good, men fortsätt att vila o krya på dig, kram

2011-08-03 @ 20:21:05
Postat av: lisa

du är underbar gumman, å duktig! du kommer bli en fantastisk mamma!



saknar dej, hoppas vi ses snart <3 krya på dej!

puss o kram

2011-08-04 @ 09:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0