Mamma på besök



Efter ett telefonsamtal i veckan så kom mamma på besök över en natt! Som jag har fått känna mig som en prinsessa. Medan Robin har jobbat natt så har mamma pysslat om mig genom att ge mig massage, måla mina tånaglar, spacklat små-hålen här hemma och bjudit mig på mat. Precis vad jag behövde!







Idag åt vi lunch på ett ekologiskt café som vi bor granne med. Stället heter Hållbart & Njutbart och deras koncept är att hållbart innebär att visa hänsyn till klimatet och till vår egen hälsa och de strävar därför efter att kombinerara  njutning med nyttig och hälsosam mat. Extra mysigt är att de utöver cafét har en liten butik, föreläsningar och kurser om både barnmat och hållbar matlagning för vuxna, och sist men inte minst så har de ett stort vegetariskt utbud!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0