Mamma-boken



I helgen när vi var i Pajala fick jag en liten present i mini-format av den söta bruden Jenny.

enny är den som säger att man ser ut som en vacker gudinna, när det är hon som är brud.
enny är den som tackar för att vi var med och gjorde deras helg underbar, när det är vi som ska tacka för all gästfrihet.
Jenny är den som ger MIG en present, när det är vi som ska ge dem en.

Tusen tack söta Jenny!



Den lilla mamma-boken är full med mysiga och härliga citat om mammor.
Jag har svårt att se att jag själv kommer att bli en och att en liten kommer att vara beroende av mig.
Att det är jag tillsammans med Robin som skapar barndomsminnen som vårt barn i framtiden kommer att vara lycklig över.

Det är så otroligt häftigt, hela den här grejen med att bli förälder! För visst är det som det står i boken att

"En mamma är en kvinna som har fått ett extra liv... Hon blir två personer i samma kropp, under resten av sitt liv".










"Mammor har kommit till Jorden för att bry sig om barnen."

Sam Hunt, 7 år



Kommentarer
Postat av: Veronica

ÅH! det där sista citatet gillar jag!^^ Barn är så Härliga och Ärliga!

2011-08-04 @ 21:06:38
URL: http://www.frujantol.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0