Konsten att umgås




Vilken underbar dag! Jag älskar att umgås kravlöst. I morse kom käraste syster Julia och hennes hund över på frukost. Frukost smakar alltid bäst med trevligt sällskap!


Strax därefter kom en vän som flyttat till Norrköping på besök och hon stannade här hela dagen. Så allt jag har gjort är att slappamed trevliga människor, strosat till Årsta torg, ätit lunch och svalkat mig med en isglass. Trots det har jag inte tagit en enda bild på hela dagen!


Eftersom Louise som kom på besök idag och jag träffades via dansen för några år sedan så passar jag på att bjuda på lite dansbilder!





Kommentarer
Postat av: emma

i know. svärmorsdröm deluxe!

;)



i know2- ska vi låssas att vi inte bestämt att ses på måndag och så springer vi in i varandra nånstans vid fyra? =)

Postat av: mum

jajamen det var ett tag sedan, o nu är det lite tungt för att dansa antar jag:)

2011-08-07 @ 19:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0