Kärt återseende



Idag har jag träffat en vän som har varit saknad i stan under sommaren.
Men nu när hösten snart gör sitt intåg så hade vi äntligen möjlighet att ses igen!







Vi tog en fika och tog sedan en promenad in till city. Jag älskar verkligen Stockholm och tycker att det är en sådan otroligt vacker stad! Det finns alltid något nytt att upptäcka för den som vill.

De flesta av oss som bor i stan är sällan i city, så även jag. Men som idag när vi gick i city tillsammans med både lokalbor och en massa turister så kan jag tycka att det ändå är mysigt att vara mitt i smeten. Att strosa mot gamla stan och vandra i dess pittoreska gränder. Att det är trångt och mycket folk gör inte så mycket när man själv inte har bråttom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0