Kan själv



Imorgon ska vi åka till Ikea och handla lite till lägenheten. Då hade jag tänkt köpa tygkorgar som går att hänga på krokar när vi kommer in genom dörren, praktiskt att lägga nycklar osv. i. Men så tänkte jag att... Jag kan själv!

Så jag satte igång att sy! Det tog ett tag innan jag kom på hur jag skulle göra men sen gick zick-zackandet som på räls... Jag började med att prova mig fram och gjorde en stor korg. Den funderade jag på att ha som brödkorg men det slutade med att det blev en strumpkorg till bebisen. Sedan gjorde jag en varsin liten korg till Robin och mig, imorgon ska jag sy fast något att hänga de med.

Personligt och fint tycker jag att det blev!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0