Myspys



Jag längtar efter att få mysa med vår bebis efter sommaren.. Fram till dess får jag gå runt och dagdrömma och förbereda för bebisens ankomst. Jag och mamma tittade på barnkläder som de har sparat från när vi var små. Det ska bli kul att få klä vår bebis i kläder med historiskt värde! Tänk vilket kulturhistoriskt arv kläder kan bli på så vis... Först ska min lilla bebis ha kläder som jag och mina syskon använda för många år sedan, sedan vandrar de vidare mellan barnen i familjen som förhoppningsvis väntas komma i framtiden. Sedan när våra små knoddar blir vuxna och föräldrar, vem vet om inte kläderna tar ytterligare en runda då??




Ett litet urval av kläderna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0