Ge bloggen lite kärlek Emma!

Jaaa ja jaaa! Tack för er omtanke!

Min blogg bockar, niger och tackar och hurrar och allt på samma gång.

Ja det har varit en liten torka härinne. Jag tänker inte gå inte på varför men nu är jag här!









Jag brukar försöka leva efter tanken att livet blir så bra som du anstränger det till att bli! Om du vill något så kan du också ordna det. Även om det inte blir som din dröm så kan du uppnå din vision. Men sen finns det vissa saker i livet som faktiskt ingen av oss rår så mycket över. Det spelar ingen roll hur mycket du vill eller hur mycket du försöker, det är bara inte menat för dig. Det är vid dessa tillfällen som jag blir så modlös.


Kommentarer
Postat av: Kristiina

Jag håller med dig i det du skriver. Massa kramar!

2010-09-13 @ 21:32:32
URL: http://keeya-keeya.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jättefina kort! Särskilt det högst upp ♥

2010-09-14 @ 08:52:35
Postat av: emma

så länge det finns liv finns det hopp. :)

fast jag känner samma sak.ofta. såklart!



puss på dig och härligt att du matade bloggen lite.

2010-09-14 @ 09:49:47
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

godmorgon godmorgon! allt bra med dig? :) vad har du för planer idag? kram.

2010-09-14 @ 10:07:32
URL: http://utankontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0