Jag är en riktig boare! Vad menar hon nu ...

Jag är en riktig boare! Vad menar hon nu tänker kanske ni, men det är som så att jag älskar att boa mig! Med allt från lager på lager, täcke på täcke, vantar på vantar och koftor som värmer. Jag älskar att ha huvor som värmer hjässsn och ullsockor som värmer fossingarna. Jag älskar att ha det lite för varmt istället för svalt. Jag älskar värme. Jag älskar solen och jag älskar brasor. Självklart älskar jag också varma duschar och heta bad... Jag hatar att frysa, och jag hatar att jämnt behöva frysa..


Kommentarer
Postat av: Emma

åh bad!!!jag vill ha badkar. finns det nått härligare på vintern. man borde åka på spa när det är som mörkast.

2010-10-12 @ 09:17:11
Postat av: emma

när slutar du imorrn emmis?

2010-10-12 @ 17:13:27
Postat av: emma

får man säga sin egen?=)

2010-10-12 @ 22:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0