Och på femte dagen...

..vilar jag!

Det har "råkat" bli intensiv träning de senaste dagarna eftersom jag både har tagit igen en danslektion och förflyttat ett spinning-pass.

I söndags dansade jag
I måndags gick jag på cirkelträning
i tisdags dansade jag
Idag har jag varit på spinning!


Nu blir det en välförtjänt vila torsdag, fredag och lördag.
Men jag är sååå sugen på att gå på Oriental-spinning på fredag kväll! Nån som vill följa med?

Denna termin har jag och Kim börjat att träna tillsammans. Det är så motiverande att träna tillsammans med någon och något som är nästintill mer motiverande är att vi två ska åka på cykelsemester i Italien i juni. Hur fränt låter inte det?? Vi ska cykla flera mil på den italienska landsbygden vid alpernas bergskant, besöka vingårdar och äta italiensk mat! Snacka om träningsmål!






Kommentarer
Postat av: Veronica

Låter ljuvligt arr uppleva Italien på det viset! Själv skulle jag aldrig koppla samman semester + cykel! Är på tok för lat för det ;-) Men älskar äventyr! Förra så: Snorklade jag i en Vulkan, simmade med jättesköldpaddan, åkte ubåt och har gått på hajk i regnskogen. Men cykla.. oh nono! Men som du säger: Ett jättebra mål för träningen och hur kul blir det inte att cykla efter en vinprovning ;-)

2010-11-18 @ 09:33:31
URL: http://www.adelaide2.blogspot.com
Postat av: emma

funderar också på norra italien!

Postat av: Kristiina

Oh vilket härligt resemål! :) Ja kom snart för att titta på den lilla :) Massa kramar!

2010-11-19 @ 12:34:34
URL: http://keeya-keeya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0