En sommardag i min smak




Idag har jag spenderat dagen med att sola på gräsmattan på Eriksdalsbadets utomhusbad tillsammans med Nicklas och Kim. Senare fick vi även sällskap med flera och det betyder ju självklart att det blev ännu trevligare! Rosévin på medborgarplatsens uteserveringar tillsammans med Leila och c/o blev en perfekt avslutning på min somriga dag. När vi satt där kom det fram en kille till mig;



- Kommer du från Gävle?
- ... Ja?
- Har du gått på Nynäs?
- ..... Eh.. Ja?...
- Visst var du så där duktig på skridskor?
- .... Ja?....
- Heter inte du Emma, Therese eller något sånt där?
- Jo.. Emma. Min bästa kompis hette Therese. Vem är du?
- Det är du! Jag gick i din parallellklass!
- Är det sant? Men vem är du? Vad heter du?
- Amin! Jag flyttade från Gävle när jag var 11.


Shit vad kul! Jag måste ha behållit min ungdomlighet väl...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0