Bara det bästa för den bäste




När jag var i affären idag förvånades jag över att det nu finns en ost som är både ekologisk och kravmärkt! Kanske har den funnits länge men det har i sådana fall jag missat! Tanken att min ost har hamnat i mitt kylskåp på villkor att korna ska må bra gör att osten känns ännu härligare än vad den redan är! Det är som med ägg... Jag prioriterar alltid att köpa kravmärkt och ekologiska ägg (Garant är ett bra märke) där hönsen fått vara utomhus. Tanken på att de stackars hönsen skulle ha suttit ihoppackade i små "inredda" burar, som det brukar stå på kartongen, är hjärtskärande...


Kommentarer
Postat av: Julia

Vad duktig du är! Älskar dig ja ;)

2010-06-27 @ 19:25:01
URL: http://juliaederyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0