På skoj..

bestämde jag mig för att googla på mitt för- och efternamn då jag är ensam i världen om att heta som jag heter. Vad dök upp? Jo...

Ett blogginlägg tillägnat mig från Galna Moa
Jag och min Facebook-sida förstås
Mitt foto på jobbets hemsida
Min C-uppsats
En tidnignsnotis i GD om att hamburgerkungen överger Gävle där jag tagit bilden

Gammalt och kasst friidrottsresultat från 1997
Avlsutningen blev tragedi
En länk till ett forum på Facebook
om hamburgerkungen där mitt foto från GD tydligen finns med (vad 17 är det som är så speciellt med denna Jonas Snygg aka Hamburgerkungen??)


Kommentarer
Postat av: Emma

är det verkligen ingen mer som heter emma ederyd? skumt. med tanke på att emma är vanligaste namnet och ederyd låter inte så överdrivet ovanligt.

2010-07-17 @ 11:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0