Kvällens outfit



eller hur man gör för att överleva i en kall lgh!

Ett par strumpor, ett par knähöga sockor, ullsockor, långkalsonger, byxor, långärmad tröja, kortärmad klänning, ulltröja, mössa och fingervantar. Om ni undrar ifall det är möjligt att ha på sig allt på en gång så kan jag svara er att det är det!

Mitt tips till frusna medmänniskor: Stå inte på samma golvfläck för länge! För att hålla värmen krävs rotation!

Nu ska jag förbereda mig för natten! Jag har tätat fönstrena mot luftdrag med hjälp av handdukar. Mitt sällskap i sängen är 2 stycken varma vetekuddar, 2 duntäcken och 2 sommartäcken. Som pricken på i:et har jag en sprillans ny viskospyjamas som är ett fynd på rean idag! Rosa är den dessutom! Nästa fredag ska jag på en rosa fest. Kanske ska jag ha den på mig då.....?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0