Karl-Olov och Fru Kråka reser IGEN!




Det trodde jag aldrig! Men here we go again!




Vi är två kusiner som hänger och slänger över hela världen istället för i våra gardiner helt enkelt!



Denna gång bär vägarna till Prag! Det blir en weekend mitt i veckan under mitt påsklov. Det blir perfekt för jag är sugen på sightseeing! Det kommer bli mycket promenader, sightseeing, god mat och självklart så bara MÅSTE det bli ett besök till skelettkyrkan. Någon som varit där? Eller någon som har tips om Prag?





Kommentarer
Postat av: emma

jag har varit i prag. en hel vecka tillochmed. och jag kan konstatera att ni gör helt rätt i att hänga runt i prag istället för i några gamla gardiner!



kan inte säga nått ni BORDE GÖRA i prag. hela prag är som ett gammalt museum..ni kan hänag runt och ändå vara nöjda. fina byggnader, bron.



ni kommer få det grymt!

Postat av: Veronica

Japp, det är så skönt att ha satt igång med träningen igen efter inte mindre än 5(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) år! Och jag får nog verkligen kämpa på hårt om jag skall lyckats göra träningen till en vardagsgrej då kvällarna går bort pga att jag hellre lägger lediga kvällar på familjen, och morgonen går bort helt fram tom 8 då Evelinn blir lämnad på dagis. Så mitt på dagen kan jag (om jag inte jobbar/pluggar vilket jag alltid gör typ) och helger kan jag få in ett pass (om jag inte har ngt inbokat/skall jobba) så det är verkligen sjukt svårt att få till det med tid till träningen :/ Men skall kämpa på för att få mina 3-5 pass i veckan som i den gamla goda tiden! Mitt nya mål är att prova nya former oxå=) som tex. Klättring och Afrikansk dans + att jag har det alla människor borde unna sig - EN Spikmatta!

2010-01-21 @ 15:47:44
URL: http://www.adelaide2.blogspot.com
Postat av: Elina

Jag har varit i Prag! Det var jätte fint. Var i en super bra secondhand butik tex, jag har adressen hemma så kan berätta sen, men den ligger nära gamla stan.. annars är gamla stan VÄLDIGT turistigt. Finaste delen var på andra sidan vattnet tyckte vi. I Judiska kvarteren ligger franz kafkas kafé som var jätte fint, där han satt och skrev... :-) Ni kommer nog få en jätte fin resa!

2010-02-04 @ 13:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0