Hemma



Önskar att jag kunde säga ljuva hem men jag väljer att säga ljuva borta. Om jag fick välja mellan att vara borta tillsammans med min kära i Indien eller hemma i verkligheten i kylan så väljer jag borta! Vi fryser konstant! Ute eller inomhus spelar ingen roll för det är kallt ändå! Våra fönster i lgh behöver bytas ut så det känns som att vi bor i en igloo! Tur att vi har ljuvliga semesterminnen att minnas och se tillbaka på!




Vårt hotell



En klar skillnad mellan Thailand och Indien är att indierna badar på stranden!



Solnedgång över Anjuna beach



Robin och Said till höger + Saids kusin till vänster. Killarna bjöd oss på en kväll i Goa
som vi aldrig kommer att glömma!



Romantik i luften



Fiskebåtar i bakgrunden



Korna fanns förstås överallt!



Solnedgångar på stranden och kvinno ri vackra saris



Maten var underbar! Jag älskar Indisk mat!!



Vi tillbringade dagarna på stranden förstås och njöt av värmen! Det var 30 grader dygnet runt!



Vi fick nya vänner!



Kocken på hotellet kom med en avskedspresent innan vi åkte hem


Kontentan av resan är att vi hade det alldeleds underbart!


Kommentarer
Postat av: kristiina

Vilka härliga bilder! Ser ut som att ni har haft en underbar resa! Och jag håller absolut med, det är sviiiin kallt! Kram

2010-01-10 @ 14:46:16
URL: http://www.keeya-keeya.blogspot.com
Postat av: Julia

Gud vad härligt det ser ut! Kul med kor på stranden, fanns det fina högar av komockor med? :P

2010-01-10 @ 19:39:03
URL: http://juliaederyd.blogg.se/
Postat av: mum

fina bilder kan nog tänka mig åka dit någon gång mu

2010-01-12 @ 20:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0