Dancing queen



Idag har jag varit och dansat. Det känns att man inte har rört på fläsket på ett tag! Skönt att vara igång igen.. Den 25 börjar dansen på allvar! Jag längtar!

Jag älskar mitt jobb. Ändå får jag alltid söndagsångest! Min syster Madeleine får också söndagsångest.. Egentligen handlar det inte om att man inte tycker om jobbet utan om att man självklart hellre är ledig! Så fort måndagen har börjat rulla igång brukar det kännas ok men när det är söndag kväll och jag lever vetskapen om att jag ska jobba dagen efter, då är det inte kul! Denna söndag är det värre än vanligt efter 3 veckors jullov! Men rätt som det är så är det helg igen! För som tur är så går dagarna på jobbet väldans fort!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja, det är lite extra roligt med bröllopsplaner oxå=)Även om det är lite ångestframkallande, mkt att välja på och satans dyrt!! Jag lovar att säga till om jag behöver hjälp! Detsamma gäller dig, vad som helst vännen!Snygg din sida har blivit! Den "klär" dig;-) pussen

2010-01-11 @ 11:21:58
URL: http://www.adelaide2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0