Tittut



Idag gjorde jag i ordning ett tittskåp till mitt fina klassrum. Porslinsfigurerna som föreställer Muminpappan, Muminmamman, Lilla My och Mumin har jag lånat av mamma och pappa. De köpte vi i Mumindalen när jag själv var ett litet barn, himlans söta och fina är de.






"Tarzan hungry, sa mumintrollet och klättrade upp för en lian. Tarzan eat now!

Vad säger han? frågade Sniff.

Han säger att nu ska han äta, sa snorkfröken. Det är det enda han kan, förstår du. Det är engelska och talas av alla som kommer till djunglen"


 


Kommentarer
Postat av: Kristiina

Jätte fina och fint skåp du har gjort! Jag vill också ses snart! Vi åker till Finland på fredag och kommer hem den 25:e men efter det är jag fri. Har inget inplanerat förutom att baka en unge ;) Massa kramar

2010-08-18 @ 19:52:37
URL: http://keeya-keeya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0