Metareflektion

Imorgon ska mina elever få gnugga sina egna geniknölar och reflektera kring citatet:



Det är den som gått vilse som finner de nya vägarna....


och


Över vår gemensamma värdegrund som säger att


- alla på skolan har samma värde
- skolan ska vara ett åsiktsforum för alla och allas åsikter ska bemötas med respekt
- ingen ska utsättas för mobbning eller utanförskap
- alla har lika rättigheter och skyldigheter
- vi visar respekt för varandra i ord och handling



Vad gör Du för att leva upp till värdegrunden och för att vara en bra kompis?


Kommentarer
Postat av: Anonym

om jag har ett äpple ger jag det inte till en kompis utan jag låter först till kvarn ta äpplet=)

dessutom försöker jag vara snel-



funkar det fröken?



hoppas dagen blir givande min käre vän.

2010-04-20 @ 07:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0