JAG VET



jag är förbaskat tråkig tråkig tråkig på denna sida just nu. Jag antar att min energi läggs ner på jobb dans och människor just nu! Jag fortsätter drömma mardrömmar om kullerbyttor vilket får mig att tänka på filmen och boken Underbar och älskad av alla där Martina Haag lurar i dramaten att hon är en akrobat och på kort tid ska lära sig göra cabalous men istället får göra kullerbytta efter kullerbytta på akroabtikträningen. Jag är åtminstone ärlig om min situation...


Imorgon ska jag hämta ut en ny bok som jag har beställt, Shantaram. Mina förhoppningar är att den ska få mig att minnas och också att njuta av mina minnen från Indien. Jag älskar böcker. Om det är någon som har vad som helst som har att göra med Mumintrollen eller Tove Jansson så tänk på lilla jag!


Kommentarer
Postat av: emma

va bra att du älskar böcker. för jag har en påse som vill hem till dig.



ps. ska erkänna att jag aldrig läst eller sett mumintrollen. skandal eller hur.

2010-05-01 @ 07:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0