Spontan är bara mitt förnamn

Åhh vad jag älskar days like this. Eller dagar som igår.

Jag åt en hotellfrukost hemma tillsammans med min kära och våra vänner från Karlskrona. Tidigt gav de sig sedan av hemåt till deras dotter.

Sedan har jag och sister Mads kommit in ordentligt i vår tradition om en söndagsdate på café varje vecka. Gin Rummyn går det lite si och så med beroende på hur många vi blir. Det är ju meningen att lill-sis Jude ska vara med men hon har lyst med sin frånvaro!

I vilket fall som helst så bestämde vi oss för att shoppa till papas födelsedagspresent. Nu var jag nära att säga vad det blir men det passar inte särskilt bra att försäga sig! Sedan bestämde vi oss för att vi var sugna på en söndagsmatiné så vi hamnade på biografen Saga och såg Coco Chanel-filmen. En riktigt mysig eftermiddag fick vi.

Sedan blev jag bjuden hem till Emma. Det var också spontant och trevligt! Hon bjöd på mörk choklad och glass med rabarber och svarta vinbär. Vi kollade på Top Model och hade kvalitetstid tillsammans.

Detta var livskvalitét i första klass! Högsta klass! Jag älskar att driva runt med någon jag håller kär och bara hamna där man hamnar. Harmoni är mitt ledord. Stress är min fiende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0