Laddar för vintern



Idag kände jag mig vuxen och handlade hem viktiga saker till vintern. Dvs. en ny vinterjacka (en Fjällräven blev det) och ett underställ (bildbeviset kommer att visa er alla hur jag kommer att se ut under mina kläder i vinter!).

Eftersom jag är smal som en planka är jackärmarna för korta (eftersom jag nu inte vill se ut som en michelin-gubbe vilket jag gör i för stora storlekar) eller att byxlängden är för kort på byxor som faktiskt måste vara tajta då det ska vara under andra byxor, underbyxor - you named it. Men det löser jag med långa ärmar kontra höga strumpor! Motgångar föder medgångar!



Kommentarer
Postat av: pau

snygg jacka ;) topp köp jag kan intyga äger en lika dan =D C ya 2-morrow "I wanna dance with somebody..."

2009-10-11 @ 23:50:39
Postat av: emma

den där kommer du kunna ha föralltid. bra köp.

2009-10-13 @ 08:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0