Hösten är ett faktum

Det börjar bli allt mörkare på morgnarna och beckmörkret kyper sig inpå allt tidigare på kvällarna. Hösten är ett faktum! Efter en fin septembermånad så måste jag nu börja förbereda mig inför en kall vinter. D-vitaminen som faktiskt hjälper ska göra mig piggare men hur ska jag göra för att slippa frysa? Mitt eviga vintermotto handlar om jakten efter värme.

I år kommer den jakten bland annat bestå i ett inköp av en ny vinterjacka och om jag känner mig rätt kommer det att resultera i en fjällräven. Ulltröjorna åker upp från källaren och understället snart på mig. Om ni förstår hur mycket jag fryser så vet ni vilket projekt detta är för mig! År efter år... Att frysa tar på krafterna, kroppen och humöret! Förhoppningsvis får jag slappna av i allafall en vecka utomlands men vem vet?



Om jag hade haft en liten knatte skulle denne definitivt haft en liten mini-kånken!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0