En fredag i min smak



Emma kom över till mig och vi gjorde en ny variant av Emma & Emma- slår-ihop-sina-hjärnor-pizza! Självklart we goes green och det blev aubergine, champinjoner, tomat, vitlök. parmesan, cashews, oliver och gouda för vi gillar det goda här i livet.


Vad passar inte bättre till det om inte lite rödtjut och idol? Sen att fel person åkte ut med tanke på vilka som är kvar är en annan saga.


Som den pensionär (eller nåt) som jag är så, så är jag ytterst nöjd med min kväll. Det innebär att jag nu går och lägger mig helt tillfreds med kvällen redan nu för att vara fit for fight för helgens utmaningar. Till skillnad från min kära sambo som jag slagit vad med om att han hamnar på Golden Hits ikväll.


Godnatt kära Sverige!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0