Välförtjänt semester

Jag har fått ledigt av chefen i juni månad! Inte den bästa semestermånaden kanske men efter denna termin kommer jag att vara i behov av en semestermånad innan jag börjar kova in pengarna igen! Juni börjar redan bli full med planer utan att jag behövt lyfta mitt finger. Två bröllop, studenter och födelsedagar är vi inbjudna till. Dessutom kommer en vecka på landet att passa finfint. Det enda jag saknar är en resa utomlands med min kära. Kroatien skulle inte vara helt fel! Åhh vad jag vill ha juni nu! Då ska jag börja leva mitt liv igen!

Kommentarer
Postat av: Elina

Åh, men vad perfekt! jag som pratade med Emma och Caroline om att ta tjejresan sista helgen i Juni, skulle det passa dej då med andra ord? :)

2009-03-19 @ 09:48:35
URL: http://marielina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0