Solen verkar komma tillbaka

Det firade jag och Emma med att fika utomhus





Sen åkte jag hem och svullade med Pizza! Det var ljuvligt. Emma hade berättat att hon besällt hem pizza igår men att hon istället för att få en vegetarisk pizza hade fått en kebabpizza. Hon orkade inte bry sig utan plockade bort köttet. Idag beställde jag en Calzone med räkor och svamp. Jag fick också kött på min pizza! Men precis som Emma var jag för hungrig och trött för att orka bry mig så jag fick plocka bort jag med. Har pizzeriorna i stan någon slags konspiration just nu?






Kommentarer
Postat av: Elina

är du vegetarian?

2009-06-09 @ 20:33:16
URL: http://marielina.webblogg.se/
Postat av: emmut

SHIT, det är verkligen en konspiration mot oss emma! hur stor är sannolikheten att det händer sådär två gånger (typ) på rad?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0