Utmaning

Tänk att utmaningar får en att känna sig just utmanad! VERONICA  jag hoppas du känner det onda ögat!


UTMANAD

Regler: 1.Länka till den som taggat dig 2. Berätta sju personliga sanningar om dig själv 3.Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg 4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.


1. Jag härmar Veronica för jag avskyt precis som hon verkligen att frysa och drömmer dagligen om antingen sol eller en öppen spis. 2. Dessutom saknar jag också vissa vänner - dagligen. Blod, skratt och tårar. Allt delade vi under tonårens sköra tid och borta från våra familjer var vi en familj 3. Jag är optimitisk optimistisk. Att se allt från pessimistisk synvinkel fördärvar livet. 4. Jag borde inte dricka kaffe för min mage men jag vägrar ge upp min kopp. 5. Jag drömmer om barn, villa och volvo. 6. Jag är enormt skoltrött och motverkar det genom att ha gasen i botten för att få min examen 7. Jag krockade på min uppkörning av körkortet. (Nu kommer ingen våga åka bil med mig MEN det var faktiskt inte mitt fel!)


Jag utmanar galna MOA, speedade EMMUT och knäppa LIZA. Ni får arbeta för sju personer! Känn er utmanade.


Kommentarer
Postat av: moa

hen herregud...jag vet inte hur man länkar och så men jag kan ju kopiera och så...pust o stön o stånk...:)

2009-01-20 @ 13:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0