Måndag

och verkligheten börjar! Idag kör det stora allvaret igång igen! Jag hoppas att allt ska flyta på! hoppas hoppas hoppas! Denna termin är det 67½ hp som gäller och jag SKA klara det! Normalt läser man 60 hp på ett år. Idag är det alltså måndag och terminstart. Början på kursregistreringar, hämta gamla tentor och hämta nya och en massa slit på det. Men eftersom jag heter emmademma med litet e så klarar jag detta. Start på vardagen innebär också en skärpning på bloggfronten!


Dessutom blir jag så glad när jag läser mina kära vänners bloggar. Min Emmut har kommit in på Röda korsets högskola precis som hon ville och min Veronica klättrar uppåt på vuxenstegen med lägenhet till salu och radhus runt hörnet.



Så med allt framför mig så kunde det inte passa bättre att vakna över en timme innan väckarklockan skulle ringa. Det blev en lugn frukost och kaffestund framför nyhetsmorgon och en skön start på dagen. Helt underbart med andra ord!

CARPE DIEM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0