När hjärtar kramar dig

När ångesten kramar ditt hjärta och kroppen är tung av förtryck och maktlöshet kommer de små pusharna som ändå gör det värt att överleva dagen. För nog är livet något att uppskatta ändå. Det är de små sakerna  som gör det och det är de som ligger närmast mitt hjärta som skapar det.






Det är de små sakerna som får en att skratta rakt ut på tunnelbanan fast du är ensam.

Min kära livspartner återkommer kontinuerligt med de små sakerna i vardagen just för att han vet vad som är viktigt för mig. Min kära vän känner min själ flera mil bort just när de små omtänksamma orden behövs som mest. Tänk Veronica vad tiden då vi delade lgh känns så långt borta! En tid som inte går att förklara med bara några ord! Hyresvärdarna, festerna och vardagslivet! Jag minns de med ett leende men jag tror ingen av oss längtar tillbaka!! MEN Heman hamsters rockade!
 
Men sist men inte minst så innebär onsdagarna Greys Anatomy på tv!


Tänk vilken tur att jag har er som har er alla mina kära vänner! Både ni som är nära och långt borta!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja, ibland, vissa dagar får jag nästan ångest och en stor klump i halsen av saknad. Inte efter livet i Örebro men efter dig min fina, fina Emma! Kan inte jag och Evelinn få komma på Besök snart? Så vi kan mysa i parken och gå på Djurgården med den lilla? vore såå supermysigt! Och du som är så bra med barn (sovmorgon;))

2009-02-26 @ 22:15:24
URL: http://adelaide2.blogspot.com
Postat av: Emma

har du en bra helg Emmut?

Postat av: lisa

saaaaknar alla mina tjejer!!! vi fem mot världen!!!

2009-02-28 @ 17:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0