smilgropar



Idag har jag haft en sådan där dag då jag har haft nära till skratt flera gånger. Sådana där riktiga skratt då man skrattar med hela själen! Men varje gång de har velat komma så har det varit när det inte passar så bra så jatt ag fick trycka tillbaka skrattet ner till magen.. Ni vet när det inte hittar någonstans att ta vägen så att ögonen sprutar av tårar, bröstkorgen skakar och man kämpar förgäves för att inte skratta!

När jag har sådana dagar och blir disträ på tunnelbanan... Då börjar jag skratta kort för mig själv när jag kommer att tänka på något som har hänt tidigare. Ett sådant skratt som får folk i omgivningen att rynka på ögonbrynen och jag själv kommer på mig själv med att skratta! Det händer inte alltid på tunnelbanan heller utan också när jag sover....!


Kommentarer
Postat av: kristiina

Sådana skratt är ju de härligaste :) Och du är en glad person. Kram

2009-12-10 @ 09:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0