Julklapp



från jobbet idag blev en bok. Inte så dumt för en bok kan man alltid få användning av.. Speciellt på en resa till Indien! Till det fick jag glögg och gott att mumsa innan jag gick hem i snöyran! Det är vinter och snart jul! Barnen är överlyckliga och det smittar av sig i form av julglädje! Jag ska ha jullov!!







Ett tips till alla med ett barn på halsen! Rum för barn i kulturhuset är väl värt ett besök! Ett mysigt bibliotek med både böcker och lek ENBART för barn! Just nu har de lucköppning i deras egen julkalender varje dag och bjuder på en saga, en sång, en teater eller något annat smått och gott! Gratis nöje och centralt vid plattan! Dessutom älskar jag böcker för barn så det är ett nöje för vuxna med att strosa runt där (men jo.. De har några böcker för föräldrar med!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0