Det är en liten värld

som vi lever i!


Idag hörde jag i förbifarten att en arbetskollega som jobbar i ett annat hus kanske skulle till Gävle över julen... Självklart resulterade detta uppmärksammande att jag frågade henne - jaha? Är du från Gävle? Och slog sedan tre flugor i en smäll! Gävle, hörselskadad och Linda! I know you!

Vi har gått på samma skola, vi har haft samma lärare men du är flera år äldre än jag! När jag var ett fjuttigt litet barn började jag redan tidigt tänka på och ängslas över att jag en dag förmodligen skulle gå i skolan i Örebro. Linda som är några år äldra än jag och också bodde i samma område som jag började brevväxla med mig (förmodligen efter initiativ från mina föräldrar!).


Och nu x antal senare så träffas vi igen!


Det är en lite värld vi lever i! Jag blir lika förbluffad varje gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0